Heeft u vragen of opmerkingen over mijn diensten? Bent u ontevreden? Laat het mij alstublieft weten. Ik ga graag met u in gesprek en wil er dan samen met u uit komen. Het kan zijn dat u - ondanks een gesprek - ontevreden blijft. Of dat u het gesprek liever wilt doen met een onafhankelijk persoon er bij. Dan kunt u contact opnemen met de klachten-functionaris: nip@klachtencompany.nl. Deze is volkomen onafhankelijk en ondersteunt u bij het indienen en de verdere afhandeling van uw klacht.
REGLEMENT KLACHTEN- EN GESCHILLENREGELING PSYCHOLOGISCHE ZORG WKKGZ, OPGEZET VANUIT NIP
Jolijn van der Aalst (Van der Aalst Psychologie) is aangesloten bij de klachten- en geschillenregeling psychologische zorg Wkkgz, opgezet vanuit NIP.
Doelstellingen van deze klachten- en geschillenregeling zijn:
Artikel 1 Begrippen
Artikel 2 Algemeen
Artikel 3 Ontvankelijkheid van klager in zijn klacht
Artikel 4 Klachtenfunctionaris: doel functie en positie
Artikel 5 Taken klachtenfunctionaris
De Klachtenfunctionaris heeft de volgende taken:
Artikel 6 Werkwijze bij indiening, afhandeling en afsluiting klacht
Artikel 7 Klacht over een andere zorgaanbieder
Artikel 8 Indiening bij geschillencommissie psychische en pedagogische zorg
Artikel 9 Registratie, verslaglegging, archivering en bewaring
Artikel 10 Geheimhouding
Alle personen die uit hoofde van hun functie of anderszins betrokken zijn bij de afhandeling van bij/over de zorgaanbieder ingediende klachten zijn verplicht hetgeen hem of haar als zodanig ter kennis is gekomen, niet verder bekend te maken dan voor de uitvoering van hun werkzaamheden is vereist.
Artikel 11 Onvrede over de klachtenfunctionaris of de geschillencommissie
Indien de klager of de beklaagde ontevreden is over het optreden van de in dit reglement bedoelde klachtenfunctionaris of de geschillencommissie dan wordt hij geacht dit eerst bij de betreffende instantie aan de orde te stellen.
Leidt dit tot een onbevredigende uitkomst dan kan de klager dan wel de aangeklaagde zijn onvrede voorleggen aan NIP en ontvangt hij informatie over de verdere behandeling van zijn onvrede.
Artikel 12 Slotbepaling
In gevallen waarin het in dit reglement bepaalde leidt tot onduidelijkheden over de klachtafhandeling en betrokkenen daar in onderling overleg niet uit komen, nemen zij hierover contact op met NIP. De directeur van NIP neemt vervolgens een besluit over een passende interpretatie dan wel aanpassing van het reglement.
Aldus vastgesteld door
Jolijn van der Aalst
op 1-1-2023
De praktijk is gevestigd op het Grinsel 83A in Den Dungen.
De praktijk is gevestigd in het bijgebouw achter de woning. U loopt door de poort naar achter en dan is het de meest linker deur in het bijgebouw. Daar stapt u de hal in, dit is ook meteen de wachtkamer. U kunt hier plaatsnemen, ik kom u daar ophalen. Parkeren kan op de oprit.
Registraties
BIG registratienummer: 19912713325
AGB-code Praktijk: 94063553
AGB-code Persoonlijk: 94017144
KVK nummer: 60324686
Contactinformatie
Jolijn van der Aalst GZ-Psycholoog
info@vanderaalstpsychologie.nl
+31 (0) 6 304 297 25
Grinsel 83A
5275JN Den Dungen
Algemene informatie
Aanmeldformulier
Privacyverklaring
Kwaliteitsstatuut
Wachtlijst